Van multinational tot KMO, van CEO tot auteur. Authenticom hanteert eenzelfde aanpak en filosofie, met aangepaste modellen en methodes in functie van je noden en profiel. Elke klant is anders. Iedere uitdaging verdient een oplossing op maat.

Multinationals

Coaching en advies bij (re)branding, strategic messaging, organisatorische reorganisatie, change en transformatie, storytelling, mediastrategie, concept creation, campaign design, interne verbinding, gap analyse en inspirational boosting.  

Particuliere ondernemers

Communicatie-kickstarts voor beginnende ondernemers en eenmanszaken. DNA-scan, mediaselectie, key messaging en basisstrategie.

KMO’s

Next step communication strategies, vaardigheidstrainingen , professionalisering en outsourcing van communicatiediensten, partnerselectie, punctuele projectondersteuning, messaging, storytelling, quick scans, coaching & communication sparring.

Literaire auteurs

Van quick scans, short tracks tot gepersonaliseerde coaching voor ervaren en beginnende schrijvers. Complete aanpak van denken, plannen, schrijven tot verkopen, marketen, presenteren en managen.

Anita Van Looveren, CEO, OMP (technology & services for supply chain planning solutions)

“Daans strategisch inzicht en inlevingsvermogen stellen hem in staat de meest complexe en uiteenlopende problematieken diepgaand te doorgronden. Hij duikt onder de oppervlakte, legt verbanden bloot, brengt structuur aan en draagt zo impactvol bij tot het uitwerken van heldere strategieën, duidelijke kernboodschappen en overtuigende verhalen.

Als CEO van een sterk groeiend bedrijf met meer dan 1.000 werknemers leerde ik hem bovendien waarderen als een straffe sparring partner. Daan is meer dan gewoon een klankbord. Ik beschouw hem als een kritische vertrouwenspersoon met wie je in alle openheid strategische uitdagingen en mogelijkheden kan bespreken. Daan daagt je daarbij uit. Hij praat niet naar de mond maar durft je overtuigingen, aannames en plannen in vraag te stellen en verruimt je denkkader met creatieve en inspirerende voorstellen en alternatieven.

Dankzij dat alles heeft Authenticom een belangrijke rol gespeeld bij de rebranding van ons bedrijf en merk, en de verdere professionalisering van onze snel groeiende marketingafdeling.”

Rebranding

Rebranding OMP (merkbouwstenen, kernboodschappen, begeleiding selectie grafisch bureau en ontwikkeling corporate ID)

Content & copy

Content design en Engelstalige copywriting (OMP’s corporate website, solution brochure, interne en externe marketing campagnes, career portal, recruiting campagnes)

Organisatie-advies

Stroomlijning organisatiestructuur, functies, functiebeschrijvingen en carrièrepaden @ OMP

Speeches

Ghostwriting en coaching corporate speakers (customer conference, jaarlijkse nieuwjaarstoespraken CEO OMP)

Perceptie-onderzoek

Intern perceptieonderzoek rond thema ‘innovatie’ (OMP kantoren in USA, Duitsland, Frankrijk, Nederland, België)

Strategisch advies

Sparring partner bij ontwikkeling productvisie en future solution portfolio OMP