Net zoals mijn klanten, vond ik mijn eigen stem door nauwgezet te luisteren, te leven en te leren. Mijn handelsmerk is mijn brede waaier aan complementaire talenten. Want hoe meer brillen je durft op te zetten, des te meer krijg je te zien. Knap handig als je voortdurend naar meerwaarde zoekt.

Daan Esch behaalde een licentiaat Economische Wetenschappen en baccalaureaat Filosofie aan de Katholieke Universiteit Leuven, en een doctorandusdiploma Kunst en Kunstbeleid aan de Rijksuniversiteit in Groningen.

Daan begon zijn carrière in de culturele sector. Hij was intendant bij het Vlaams Symfonieorkest, dramaturg bij Opera Vlaanderen en hoofdredacteur / casting officer bij de Munt. Daarna maakte hij de overstap naar de zakenwereld. Hij werkte in binnen- en buitenland als communicatiemanager voor verschillende multinationals, waaronder OMP (supply chain solutions), Arcadis (engineering) en BASF (chemie). In 2017 richt hij Authenticom op. Via die weg helpt hij bedrijven, bedrijven en auteurs om sterke merken uit te bouwen door authentiek te communiceren.

Dromen waar maken

Ik kies voor opdrachten en ondernemers waarin ik zelf geloof. Want als ik gemotiveerd en gelukkig ben, straalt dat meteen ook op mijn werk, mijn klanten en zakenpartners af. En samen droom je niet eenmaal groter dan alleen, maar boek je ook meer resultaten.